بی پولی


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:,
بی پولی

بی پولی

آخ،اخ خدایا از بی پولی

   کی خلاص میشیم ازاین کارای زوری؟

     پاهام ترک داره ودستام زخمیه

       حرفای دلمو نگو که قدِ یه گونیه

          ولی کیه که گوش کنه؟

            یکم بیخیال غماش بشه به مافکرکنه

               چقدرگفتم خدایا هربلایی سرم بیار

                  ولی بلایِ عاشقی برام نیار  

                    آوردی واسم یه عشق خرکی

                       ولی دلم پره بگو حرفاتو به کی بگی؟

                         هرچی گفتم گلم نرو ازکنارم

                            تویی چراغ شب های تارم

                                تویی واسم آب ونون

                                   لب ترکن تا بدم بهت جون

                                     ولی نکردونکردی باورم

                                        رفت و گذشت تا ازاین دنیا برم

خدایا درست بود آقا زاده نبودم

  ولی خداییش که عاشقش بودم

    دستم که به دهنم می رسید

      چرا همیشه چشماش یکی دیگرو می دید؟

        درد همه چیز یک طرف

          بزرگ تر ازهمه جداشدن طرف

             هی ه ه ه خدایا دلم خیلی گرفته

               عروس قصه هام پیش یکی دیگه رفته

                  این بود رسم مردونگیِ من؟

                    بیا بگیرش این جون از من

                      به خودت قسم ندارم دیگه نفس

                         دنیا دیگه واسم شده قفس

                             از اولش گفتم که با ما ندارا

                               هیچ کسی نداره سر سودا

                                  پس چرا مارو زمین گیر می کنی؟

                                     دل مارو پیش هرکسی می بری

                                         خدایا رحمی بکن به این دل

                                               یه امید تازه بده به این ساده دل

مهیار

تقدیم به کسایی که چیزی که دارن ارزشش از تموم گج های دنیا بیشتره...      







نظرات شما عزیزان:

binam
ساعت22:52---11 مهر 1391
شکل نوري و شبيه باد
توي هيچ چيز جا نمي شوي
تو کنار من کنار او ولي
تو تويي و هيچ وقت
ما نمي شوي


roya
ساعت12:01---11 مهر 1391
kheyli bahal boood b manam sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, | 22:58 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy